Tellimise tingimused - Mobix

Tellimise tingimused

E-poe kasutajakonto

 

Teil on võimalik registreerida enda e-poe kasutajakonto Minu konto lehel,  või saate seda teha ka tellimuse vormistamise käigus.

  • Konto registreerimisel Minu konto lehel sisestage oma e-maili aadress ja vajutage nuppu Registreeru. Konto luuakse automaatselt ja kiri parooliga saadetakse sisestatud e-maili aadressile.
  • Konto registreerimisel tellimust vormistades pange linnuke lahtrisse Loo konto. Konto luuakse automaatselt, kasutades Teie tellimusel sisestatud andmeid. Parool saadetakse e-maili aadressile.

Oma andmeid, parooli ja salvestatud aadresse saate hiljem muuta Minu konto lehel.

Registreerimine hõlbustab Teil edaspidiste tellimuste sisestamist ning võimaldab Teil vaadata eelnevaid tellimusi. Soovi korral saadame Teile ka meie uudiskirju koos värskete e-poe pakkumistega.

 

Tellimuse vormistamine

 

Valige e-poest tooted ja lisage need ostukorvi vajutades nupule Lisa ostukorvi. Avades Ostukorvi lehe on Teil võimalus korrigeerida toodete koguseid ja neid ostukorvist ka kustutada.

Kui olete ostukorviga rahul siis vajutage nupule Mine kassasse ja vormistage oma tellimus.

Tellimuse vormistamisel tuletatakse Teile meelde võimalust sisselogida, et tellimus siduda Teie kasutajakontoga ja täita tellimuse vorm eelnevalt salvestatud andmetega.

Täitke kõik *’ga tähistatud aadressiväljad, valige maksemeetod ja tarneviis ning kinnitage oma nõustumist Tellimuse tingimustega.

Kui kõik valmis, siis vajutage nupule Esita telllimus.

Veebipoes Mobix.ee sooritatud tellimusi käsitletakse tööpäevadel E-R 8.00-17.00.
Kui tellimus esitatakse nädalavahetusel, siis vormistatakse tellimus järgneval esmaspäeval.

 

Müügilepingu jõustmine

 

1) Kauba müügilepinguga kohustub mobix.ee andma Tarbijale üle olemasoleva, valmistatava või mobix.ee poolt tulevikus omandatava kauba ning tegema võimalikuks omandi ülemineku Tarbijale. Tarbija aga kohustub mobix.ee’le tasuma kauba eest esitatud arvel näidatud summa ja võtma kauba vastu.

2) Tellimused, mille eest ei ole tasutud, annulleeritakse 3 päeva möödudes alates tellimuse vormistamisest.

3) Müügileping jõustub pärast Tarbija tehtud makse laekumist mobix.ee pangakontole.

 

Hinnad ja tasumine

 

1) Kõik e-poes mobix.ee toodud hinnad sisaldavad käibemaksu 20%.

2) Ostuhinnale lisandub käsitlustasu ja transpordi maksumus vastavalt Tarbija valitud tarneviisile. (Itella SmartPOST pakiautomaat 5-20 eurot, Omniva (Post24) pakiautomaat 5-20 eurot, DPD 5-20eurot).

3) Hinnad kehtivad tellimuse vormistamisest kuni vormistatud tellimuse maksetähtaja aegumiseni (48 tundi pärast tellimuse vormistamist).

4) Kui tellimus on esitatud enne müügitingimuste või hindade muutmist, kohaldatakse Tarbija ja mobix.ee vahel tekkinud õigussuhetele tellimuse vormistamise ajal kehtinud tingimusi.

5) E-pood mobix.ee jätab endale õiguse teha müügihindades muudatusi. Nimetatud muudatusi kajastatakse mobix.ee lehel.

 

Tarneaeg ja transport

 

Tellitud tooted saadame Teile pärast makse laekumist. Kui tellitud tooted on saatmiseks valmis, saadame Teile e-maili kinnitusega ja juhiseid, kuidas saadetist kätte saada.

Tarneaeg:

  • Kui tellitud Kaup on laos, on toodete tarneaeg 2-5 tööpäeva pärast arve tasumist.
  • Kui tellitud Kaupa pole laos, teavitame Teid tarneajast ning toimetame kauba kohale kohe, kui see lattu jõuab.

Teile on võimalik valida järgmiste kohaletoimetamise võimaluste vahel:

  • SmartPOST pakiautomaadid Eestis
  • Omniva pakiautomaadid Eestis
  • DPD kuller/Pickup
  • Tulla ise poodi järele – tasuta (eelneval kokkuleppel)

Poest kätte saamiseks palume võtta kaasa tellimus/arve, mis Teie e-postile saadeti või tellimuse/arve number.

Kaupu saadetakse DPD kulleriga või kliendi valitud pakiautomaati järgmistesse riikidesse: Eesti, Läti, Leedu. Ostja kannab saatmiskulud ja sellekohane hinnateave kuvatakse tarneviisi juures. Eestisisesed saadetised jõuavad üldjuhul ostja määratud sihtpunkti 1-3 tööpäeva jooksul alates müügilepingu jõustumisest. Kõik saadetised väljaspool Eestit jõuavad saatmiskohta 7 kalendripäeva jooksul. Erandjuhtudel on meil õigus kaup kohale toimetada kuni 45 kalendripäeva jooksul.

Kui Ostja ei tule Kaubale järele hiljemalt 14 (neljateistkümne) päeva jooksul (v.a. juhul kui on eelnevalt kokkulepitud) loetakse, et Ostja on Müügilepingut rikkunud ning ta ei soovi kaupa. Müüjal on õigus Müügilepingust ühepoolselt taganeda ning nõuda kahju hüvitamist (näiteks kauba hoiukulusid) ja tasaarveldada Müüja poolt kantud kahju Ostja poolt ette tasutud summadega.

 

Toodete eelaktiveerimine

 

Mobix JK OÜ e-poes pakutavad tooted, mis ei ole Baltikumi regioonist tarnitud võivad olla eelnevalt aktiveeritud.

Eeltoodust tulenevalt võivad Apple, Samsung ja Xiaomi tooted kuvada tegelikust varasemat aktiveerimiskuupäeva.

Sellest hoolimata kehtib Tarbijale garantiiperiood ostudokumendil märgitud kuupäevast.

 

Kauba tagastamine

 

Teil on 14 päeva jooksul õigus tellitud tooted välja vahetada või raha tagasi küsida.

Et veenduda asja olemuses, omadustes ja toimimises, peaks tarbija käsitsema ja kasutama asja üksnes nii, nagu tal lubataks tavapäraselt seda teha poes.

Tagastamisele kuuluva asja halvenemise korral vastutab tarbija asja kasutamisest tingitud väärtuse vähenemise eest, kui ta on asja kasutanud muul viisil, kui on vaja asja olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks.

Tagastamisele kuuluva kauba seisukorra halvenemisel vastutab Tarbija kauba testimisest ja kasutamisest tingitud väärtuse vähenemise eest. Juhul kui Tarbija on kauba pakendit ümbritseva vaakumkile või turvakleebised eemaldanud; pakend on lohakalt lahti rebitud; mobiiltelefoni, tahvelarvuti esi- ja tagapaneelilt on lahti tõstetud uue toote kaitsekleebised; SIM kaardiga on käivitatud mobiiltelefoni või tahvelarvtit; seadmel aktiveeriti internetiühendus; Apple’i toode on aktiveeritud siis alandatakse kauba tagasiostuhinda vastavalt mida on konkreetsel juhul vaja taastada (vaakumkiletamine, uus turvakleebis tootjalt, seadme desinfitseerimine, Apple’i toote deaktiveerimine).

  • Kauba tagastamiseks tuleb Teil edastada e-posti aadressile info@mobix.ee vastav sooviavaldus koos arve koopiaga 14 päeva jooksul alates kauba kätte saamisest.

Tagastamiseks on kaks võimalust:

  1. Tagastada endale lähimasse Mobix´i esindusse.

Selleks palume eelnevalt ära täita avaldus ning tagastada täiskomplektne toode koos ostuarvega endale sobivasse Mobix´i esindusse.

  1. Tagastada kulleriga.

Kui olete tellinud toote Smartposti või Omniva vahendusel on Teil võimalik toode sama postiautomaadiga meile tasuta tagastada.

https://itella.ee/kuidas-pakki-tagastada/
https://www.omniva.ee/era/pakk/paki_tagasisaatmine

Muudel juhtudel tuleb toode saata meie aadressile: Mobix JK Oü, Turu 34-103, 50104 Tartu

Kontaktnumber 56213141

Tagastatav toode peab olema täiskomplektne.

Kaasa palume lisada ostuarve ning täita eelnevalt tagastamise avalduse, mille leiab siit.

Raha tagastamine

Raha kanname tagastatud toote eest tagasi ostja arveldusarvele viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul alates ostja taganemisavalduse saamisest. Mobix võib raha tagasimakse tegemisest keelduda seni, kuni ostja on talle tagastanud lepingu esemeks olnud asja või esitanud tõendi, et ta on selle asja tagasi saatnud.

 

Tarbija õigused

 

Tarbijal on õigus õiguskaitsevahenditele ja õigus pöörduda tarbijakaebuste komisjoni poole.

1) Tarbijal on lepingu eseme lepingutingimustele mittevastavuse korral õigus tugineda seaduses sätestatud õiguskaitsevahenditele – st nõuda kohustuse täitmist; oma võlgnetava kohustuse täitmisest keelduda; nõuda kahju hüvitamist; taganeda lepingust või öelda leping üles; alandada hinda; rahalise kohustuse täitmisega viivitamise korral nõuda viivist.

2) Kui mobix.ee on keeldunud Tarbija kaebust lahendamast või Tarbija ei ole nõus mobix.ee pakutud lahendusega ja leiab, et on rikutud tema õigusi või kahjustatud tema huve, võib Tarbija esitada kaebuse tarbijakaebuste komisjonile Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Ameti kaudu või kohtule. Tarbija võib esitada kaebuse ise või esindaja kaudu. Tarbijavaidluste komisjoni andmed on toodud Tarbijavaidluste komisjoni kodulehel, Euroopa Liidu liikmesriikides tekkivate probleemide lahendamiseks pöörduda Euroopa Liidu tarbijate Nõustamiskeskusesse.

 

Taganemisõigus

 

Pärast tellimuse kättesaamist on ostjal õigus e-poes sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul. Taganemisõigus ei kohaldu juriidilisest isikust ostjatele. 14-päevase taganemisõiguse kasutamiseks peab ostja tellitud kaupa kasutama ainult viisil, mis on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks samamoodi, nagu on lubatud kauba järeleproovimiseks füüsilises poes. Kui kaupa on kasutatud viisil, mis ei ole vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks, või kui sellel on kasutamise või kulumise märke, on e-poel õigus vähendada tagastatavat summat vastavalt kauba väärtuse vähenemisele. Kauba tagastamiseks tuleb esitada taganemisavaldus e-posti aadressile info@mobix.ee 14 päeva jooksul pärast kauba kättesaamist. Taganemisavalduses tuleb märkida toote nimi, tellimuse kuupäev ja number ning tarbija nimi ja aadress. Kauba tagastamise kulud kannab ostja, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjuseks on asjaolu, et tagastatav toode ei vasta tellimusele (nt kui ostja on saanud vale või defektse toote). Ostja peab kauba tagastama 14 päeva jooksul pärast taganemisavalduse esitamist või esitama tõendid selle kohta, et andis kauba vedajale üle eelnimetatud ajavahemiku jooksul. Tagastatud kauba kättesaamisel tagastab e-pood ostjale kõik ostjalt lepingu alusel saadud maksed viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva pärast. E-poel on õigus keelduda tagasimakse tegemisest, kuni on tagastatava kauba kätte saanud või kuni ostja on esitanud tõendid kauba tagastamise kohta, olenevalt sellest, kumb toimub varem. Kui ostja on selgelt valinud mõne tarneviisi, mis erineb e-poe pakutud odavaimast tavapärasest tarneviisist, ei ole e-pood kohustatud hüvitama saatekulu suuremal määral kui tavapärasele tarneviisile vastavas summas. E-poel on õigus müügist taganeda ja nõuda, et ostja tagastaks kauba, kui kauba e-poes märgitud hind on vea tõttu oluliselt madalam kui kauba turuhind.

 

Taganemisõiguse puudumine

 

Vastavalt seadusele ei ole Tarbijal taganemisõigust muuhulgas järgmistel juhtudel:

1.Lepingute puhul, mille esemeks on suletud ümbrises audio- ja videosalvestise või arvutitarkvara üleandmine kui Tarbija on ümbrise avanud;

2.Lepingute puhul, mille esemeks on suletud pakendis asja üleandmine, mis ei ole kõlblik tagasisaatmiseks tervisekaitse või hügieenilistel põhjustel ning kui pakend on pärast kohaletoimetamist avatud (näiteks kõrvaklapid, telefoni kaitsekile jms);

3.Lepingute puhul, mille esemeks on sellise digitaalse sisu edastamine, mida ei toimetata kätte füüsilisel andmekandjal (näiteks muusikafailid, filmid jms), kui edastamine on alanud Tarbija eelneval sõnaselgel nõusolekul ning kinnitusel, et ta kaotab seeläbi oma taganemisõiguse

4.Lepingute puhul, mille esemeks on varuosa.

 

Garantii

 

Loe garantii kohta lähemalt siit.

 

Privaatsus

 

Meie e-poest ostmine on turvaline. Teie isikuandmeid ei avaldata kolmandatele isikutele, neid kasutatakse ainult tellimuse täitmiseks ja tellimusega seotud küsimuste lahendamiseks.

Loe privaatsuspoliitika kohta lähemalt siit.

 

KLIENDITUGI

 

Mobix JK OÜ

Telefon : +372 5225384
E-post: info@mobix.ee

E-R 10:00 kuni 18:00, L 10:00 kuni 14:00
NB! Suvekuudel E-R 10:00 kuni 18:00, L-P suletud