Info

Teie iPhone, iPad või iPod touch on kadunud või varastatud

Kui olete oma iPhone’i, iPadi või iPod touchi ära kaotanud või arvate, et seade on varastatud, võivad järgmised abinõud aidata teil seadme üles leida ja selles olevaid andmeid kaitsta.

Kui funktsioon Find My iPhone (Otsi mu iPhone üles) on sisse lülitatud, saate seda kasutada oma seadme leidmiseks. Kui funktsioon Find My iPhone (Otsi mu iPhone üles) ei ole sisse lülitatud, muutke ära oma paroolid ja andke seadme kadumisest teada.

Seadme leidmiseks ja täiendavate abinõude kasutuselevõtuks, mis aitavad teil seadet tagasi saada ja selles olevaid andmeid kaitsta, saate kasutada funktsiooni Find My iPhone (Otsi mu iPhone üles).

  1. Logige Mac- või PC-arvutis sisse veeibisaidile icloud.com/find või kasutage mõnes muus iPhone’is, iPadis või iPod touchis rakendust Find My iPhone (Otsi mu iPhone üles).
  2. Leidke oma seade. Avage funktsioon Find My iPhone (Otsi mu iPhone üles) ja valige seade, mille asukohta kaardil näha soovite. Kui seade on läheduses, võite lasta sel heli esitada, nii et teie või keegi teine saab selle üles leida.
  3. Lülitage sisse režiim Lost Mode (Kadunud). Režiimis Lost Mode (Kadunud) saate oma seadme kaugjuhtimise teel neljakohalise parooliga lukustada ja kuvada seadme lukustuskuvale kohandatud sõnumi ning oma telefoninumbri. Samuti saate silma peal hoida oma seadme asukohal. Kui olete Apple Payle lisanud krediit- või deebetkaardi, peatatakse seadmes režiimi Lost Mode (Kadunud) aktiveerimisel Apple Pay kaudu maksete sooritamise võimalus.
  4. Andke oma kadunud või varastatud seadmest teada kohalikule õiguskaitseorganile. Õiguskaitseorganil võib vaja minna teie seadme seerianumbrit.Otsige üles seadme seerianumber.
  5. Tühjendage oma seade. Selleks et keegi teine ei saaks teie kadunud seadmes olevatele andmetele juurdepääsu, saate need kaugjuhtimise teel kustutada. Kui seadme tühjendate, kustutatakse sellest kogu teie teave (kaasa arvatud Apple Payle lisatud krediit- või deebetkaardi andmed) ja te ei saa enam kasutada seadme leidmiseks funktsiooni Find My iPhone (Otsi mu iPhone üles). Pärast seadme tühjendamist ei saa te seda enam jälgida. Kui eemaldate seadme pärast selle tühjendamist oma kontolt, lülitatakse funktsioon Activation Lock (Aktiveerimislukk) välja. See võimaldab teisel isikul teie seadme aktiveerida ja seda kasutada.

Kui kasutate funktsiooni Family Sharing (Jaga perega), saab iga pereliige aidata teisel oma kadunud seadet leida. Selleks peab pereliige olema isikliku Apple ID-ga iCloudi sisse logitud ning teil on võimalus leida funktsiooni Family Sharing (Jaga perega) kontoga seotud mis tahes seade.

Mida teha juhul, kui iOS-i seade on välja lülitatud või sel puudub võrguühendus?

Kui teie kadunud seade on välja lülitatud või sel puudub võrguühendus, saate sellele siiski määrata režiimi Lost Mode (Kadunud), võite selle lukustada või kaugjuhtimise teel tühjendada. Need rakendused jõustuvad järgmine kord, kui seadmel on võrguühendus. Kui eemaldate seadme oma kontolt ajal, mil see on võrguühenduseta, tühistatakse mis tahes ootel olev tegevus.

Kuidas režiimi Lost Mode (Kadunud) välja lülitada või tühistada?

Režiimi Lost Mode (Kadunud) väljalülitamiseks tuleb teil sisestada seadmesse pääsukood. Samuti saate režiimi Lost Mode (Kadunud) välja lülitada veebisaidil iCloud.com või rakenduses Find My iPhone (Otsi mu iPhone üles).